środa, 11 lutego 2009

Bo Luty miesiącem miłości...

Luty jakoś tak nastraja do miłości a ze mnie zawsze romantyczna dusza była więc dziś o miłości do dziecka...


Wykonując ten scrap wykorzystałam dodatki ze strony Rusian Dutch Heart zestaw Family, czcionka Shardee, zdjęcia by Piter...


Przy tym scrapie również skorzystałam z dodatków Rusian Dutch Heart z zestawu Vivace, czcionka Shardee, zdjęcie moje


Trafiając na stronę Marceli232 znalazłąm inne cudeńka i tak powstał scrapik wykonany z zestawu Dream World, napis czcionka Shardee, foto by Jacek

I na koniec obiecany Rak dla Agatki...


Scrap wykonany z zestawów Claire7799 "entre ciel et terre", napis czcionką Sharee, zdjęcie by Agata...

Baś moja kochana zaprosiła mnie do zwierzeń...
Obiecuję kochana że usiądę i napiszę może wieczorkiem :)

1 komentarz:

  1. Lilus no cudne s te prace
    a ta pierwsza z Tobą i Julcią bardzo mi się podoba
    prosta i delikatna...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń