niedziela, 8 lutego 2009

Dla brata...

Mój brat poprosił mnie o zrobienie dla niego dwóch scrapów Walentynkowych...


Pierwszy wykonany został z zestawu BMW "Used to love u", którego można znaleźć tu:
Zdjęcie moje a sentencja wykonana czcionką Sharde


Kolejny srap wykonany jest z zestawu Albina-s-secrets "Silk shade", wordArt Ami, zdjęcie mojego brata...

I mały Rak dla Ditki...


Scrap wykonany z zestawu Charlott "Love is Everywhere", zdjęcie Ditka


A ten z zestawu albina-s-secrets "First love", WordArt claire7799, zdjęcie Ditka

4 komentarze:

  1. Lilu, śliczne walentynkowe prace... :D
    A te dla Dity - piękne po prostu...
    Buziaki, Słońce moje...

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne prace
    a brat będzie bardzo zadowolony z walentynkowych scrapkow
    cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Brat się ucieszy - dziewczyna nawet bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lila woow, gdzie Ty się ukrywałaś??? Piękne prace!!!
    W wolnej chwili zapraszam cię do zabawy.. szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń